Розклад розвивально-виховної занятості дітей

за базовою програмою «Дитина»     

3 – 4  року життя

 

Дні тижня

І половина дня

ІІ половина дня

Понеділок

1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

2. Ознайомлення з соціумом

Здоровя та фізичний розвиток

Вівторок

1. Логіко-математичний розвиток

2. Ознайомлення з природним довкіллям

 

Здоровя та фізичний розвиток

Середа

1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

2. Художньо-продуктивна діяльність (музичне)

Світ гри

Четвер

1. Ознайомлення з соціумом

2.Художньо-продуктивна діяльність (музичне)

Художньо-продуктивна діяльність

(аплікація І-ІІ тиждень,

ліплення ІІІ- ІV тиждень)

П’ятниця

1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література)

2. Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

Здоровя та фізичний розвиток

 

   Розклад розвивально-виховної занятості дітей  

за базовою програмою «Дитина»

                                                 4  - 5 року  життя

 

Тиждень

І половина дня

ІІ половина дня

Понеділок

1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

2.Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

Предметний світ (ігри з

будівельним матеріалом)

Вівторок

1. Логіко-математичний розвиток

2.Художньо-продуктивна діяльність (аплікація)

Ознайомлення з соціумом.  

Здоровя та фізичний розвиток

Середа      

1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (грамота)

2. Художньо-продуктивна діяльність (музичне)

 Пошуково -дослідницька діяльність - гурток

«Люби, знай,охороняй»

 

 

Четвер

 1.Ознайомлення з соціумом

2. Художньо-продуктивнадіяльність(музичне)

Ознайомлення з природним довкіллям

(навколишнєсередовище)

Здоровя та фізичний

розвиток

П’ятниця

1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література)

2 Художньо-продуктивна діяльність(ліплення)

 

Здоровя та фізичний розвиток

 

 

 

Розклад розвивально-виховної занятості дітей  

за базовою програмою «Дитина»

5 – 6(7) року життя

 

Тиждень

І половина дня

ІІ половина дня

Понеділок

1. Ознайомлення з природним довкіллям

2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування

3.Художньо-продуктивна діяльність (малювання)

Предметний світ (ігри з

будівельним матеріалом)

Вівторок

1. Ознайомлення з соціумом

2. Логіко-математичний розвиток

3. Художньо-продуктивна діяльність (аплікація)

Здоровя та фізичний розвиток

Середа

1. Ознайомлення з соціумом.        

2 Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (грамота)

3. Художньо-продуктивна діяльність (музичне)

Пошуково -дослідницька діяльність - гурток

«Люби, знай,охороняй»

Четвер

1. Ознайомлення з природним довкіллям

    (навколишнє середовище)

2.Логіко-математичний розвиток.

3. Художньо-продуктивна діяльність(музичне)

Здоровя та фізичний розвиток

П’ятниця

1. Ознайомлення з соціумом.

2. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (художня література)

3. Художньо-продуктивна діяльність(ліплення)

Здоровя та фізичний розвиток

 

 

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА СТОРІНКА ДОШКІЛЬНИЙ ПІДРОЗД
Microsoft Word Document 1.2 MB